Ruim 7 jaar mocht Bluebeez de corporate Identity van B2C Europe vormgeven en bewaken. We maakten de huisstijl, bedachten cross-mediale campagnes en ontwikkelden vele advertenties, animaties, video’s en websites voor vestigingen in Europa, China en de USA.
Bijzonder trots zijn wij op de organisatie en standbouw voor de Webwinkelvakdagen, de ontwikkeling van een uniek SalesPitch platform en het opzetten en uitvoeren van diverse internationale consumenten onderzoeken.
Zin om jouw uitdaging te bespreken in een vrijblijvende brainstorm? Maak dan een afspraak via het contactformulier.
De corporate guideline beschrijft het ethos van het merk B2C Europe en zorgt voor een gemeenschappelijk kader en consistent gebruik van het merk in de B2C Europe community.
De corporate identity maakt gebruik van 2 basis kleuren, die afkomstig zijn van het logo. Rood is de belangrijkste kleur en blauw de ondersteunende kleur.





“Bluebeez is a highly skilled creative team in creating new ways to promote your company and put your company on the map. I definitely advise to use their skills in new media to push your company forward and to inspire your marketing and sales team.”